∞ Wanted ~ klänningar ∞

~ Alla de här klänningarna kommer ifrån Brandy Melville, tänkte eftersom jag hade tipsat om den affären kunde jag ju lika gärna lägga upp lite bilder på de kläderna jag är sugen på att köpa där ifrån. Det här inlägget är om de klänningarna jag är sugen på att köpa där ifrån, kommer göra olika inlägg med byxor och tröjor och smycken, aa ni fattar och sådär. ~ 
 
 

 Jag är typ kär i alla dessa klänningar! Jag älskar lösa, söta, korta kläningar som är lite annorlunda. Jag älskar de vita klänningarna som är rätt stora, asså fatta vad snygg de klänningarna skulle bli med ett par svarta boots! Gaah blir galen på ett den här affären inte finns i Sverige! Brandy Melville har så sjukt fina sommar~kläder!
 
Vilken var eran favorit?
 
Kyss Mathiz ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback