∞ Jobbigt med finnar? ∞

 
 
Clearasil - Stayclear - Clearing Pads. 
 
Har du det jobbigt med finnar? Check this out! 
 
Den här lilla burken köpte jag inte för så länge sedan, men jag är så nöjd över köpet! Jag har använt en annan Clearasil produkt förut men jag tycker inte alls den är lika bra som den här. Det var en flaska med pump som man pumpar upp en vit salva, den rekomenderar jag inte! - den hjälper inte mot finnarna och porerna! Men i den här lilla burken så ligger det 64 pads - sådana vita tussar som man tar bort sminket med - med en salva. Det hjälpte verkligen första gången man använde den. Du kan hitta den på affärer som Ica Maxi, Åhlens - affärer med många olika produkter. 
 
Kyss Mathiz ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback