∞ Tack Amanda! ∞

• Take me away, a secret place, a sweet escape, take me away to better days, take me away, a hiding place • twitter; @mathizgrimes #love #FOLLOWMEONTWITTER #TFLers #instagood #tweegram #photooftheday #me #instamood #cute #iphonesia #summer #tbt #igers #picoftheday #girl #instadaily #instagramhub #beautiful #iphoneonly #bestoftheday #igdaily #jj #webstagram #picstitch #sky #follow #nofilter #happy #fashion #sun
 
Som ni säkert ser så har bloggen fått en ny design och det får vi tacka Amanda för!
 
Nej men jag kände mig sjukt sugen på att försöka få ett liv på den här bloggen igen. Men jag vet att jag brukar säga att jag ska starta och blogga igen flera gånger om och så bara slutar jag blogga mitt i allt. Jaa haha det kanske är så jag fungerar men då får vi ju vara glada så länge jga bloggar, eller hur? ;) Jag börjar blogga " på riktigt " imorgon. Hoppas det finns några som blir sugna på att börja läsa och följa bloggen i alla fall. 
 
Kyss Mathiz ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback