∞ Min Dag I Bilder ∞

Det första jag såg när jag vaknade var snö! IIhh! Jag hade glömt bort hur mycket jag älskar snö, snö är en av det mysigaste sakerna som finns! Både när man är ute och det knarrar under fötterna och när man är inne och äter pepparkakor och någon varm dryck + en film med massor av vänner! Hur mysigt som helst! Men jag får väl passa på nu... jag åker ju snart. Det känns så jobbigt för jag kommer missa allt det där mysiga - pynta julgranen, kalle anka osv. Men nästa lördag ska familjen äta jul middag så det blir super mysigt!
Sedan hade jag hemkunskap ungefär hela dagen i skolan och det vart faktiskt gott! Haha jag och Linus sammarbetade och vi lagade kyckling och potatis - plätt ellervad det heter. Men det gick bra och det var gott så jag hoppas att vi får ett bra betyg också! :D
Och just nu sitter jag hemma med min Chai Latte kopp och äter pepparkakor samtidigt som jag förbereder lite inlägg som kommer upp när jag är i Thailand!
 
Hur har eran dag varit?
 
Kyss Mathiz ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback