∞ Breaking Dawn ∞

|| This picture is so perfect, I have tears in my face! || • Robsten and Taylor have been bowling the past hour and then when they went home Rob and Kristen left together in the same car, AAHH I can’t stand this, they are so cuuute! •
˜ Bild ifrån sista premieren...
Alltså åhhh, det känns som om jag har blivit dumpad och sedan påkörd av en bil... Jag kan inte fatta att allt är slut, att det inte kommer fler filmer, att inte ha något att längta riktigt mycket efter!
 
I onsdags så såg jag och Jessica på Breaking Dawn part 2, vi var otroligt nervösa för båda ville verkligen inte att det skulle ta slut! Så när vi väl satt inne i biografen så övervägde vi att gå ut igen för att det inte skulle ta slut, haha. Men det gjorde vi inte. Vi satt och skakade och kramade om varandra under hela filmen. Och ja, vi båda grät, men vi vet inte om det var för att filmen var så otrligt bra, sorlig och vacker, eller om det var för att vi fattade att allt tog slut. Både Jessica och jag har gått in i en depp-preiod. Men det här är inget dåligt! Jag säger absolut inte att ni inte ska se den, för det ska ni! Det är ett måste! 
 
Filmen var så otroligt bra! Jag kan inte ens beskriva det, ni måste se själva! Absolut den bästa av alla Twilight - filmer. Men hur var då slutet? Det kan jag tyvärr inte svara på, det måste ni se själva. För om jag säger det så förstör jag hela filmen och filmen blir absolut inte lika bra alls. Men jag tror faktiskt att om man har läst boken och vet hur slutet är där, så reagerar man starkare. Så I feel very sorry for you som inte har läst boken! 
 
På torsdagen efter visste jag inte vad jag skulle göra, det kändes som om det fattades något - ni tycker säkert att det låter hur töntigt som helst! Men Twlight sagan var typ större delen av mitt liv i 1 år! Jag kunde göra vad som helst för sagan. Jag sov till exempel på gatan två gånger bara för att få träffa, Kristen, Taylor, Rob och Ashley. Alltså bokstavligen så tänkte jag "i" Twilight. Typ "vad skulle Bella, Edward, Alice osv göra..?" Haha. Så det är verkligen något som fattas...
 
Men jag läser fortfarande böckerna - har precis börjat på första igen. Jag kollar på filmerna om och om igen. Somsagt "The Twilight Saga will forever be with us" så nu ska jag fortsätta deppa lite...
 
Vad tyckte ni om Breaking Dawn part 2? Vilken Twilight saga film är bäst?
 
Kyss Mathiz ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback