∞ Brandy Melville ∞

Jag har fått en ny favroit affär! Eller det vet jag ju inte för jag har aldrig varit i affären... men när man tittar på kläderna och affären på bilderna så blir man helt kär!
Ungefär så här ser det ut i hela affären ↓
Tumblr_md56548xse1r9ok4fo1_500_large
De har riktigt fina sommar kläder, det värsta är att en sådan här butik fanns i Barcelona men då jag var där visste jag inte om affären annars hade jag shoppat ihjäl mig! Gå in på deras hemsida om du gillar, stora stickade tröjor, söta kortbyxor och kjolar, kjolar som är korta där fram och långa där bak, mönstrade byxor och tröjor, coola kängor, söta klänningar, pösiga, långa, korta, mönstrade, sommar linnen! Brandymelville.com Eller vet ni vad? Även fast ni inte gillade det jag skrev gå in på hemsidan ändå för så fort ni ser deras kläder kommer ni bli kära! Det är den här lite coola tuffa rockiga söta stilen på kläder. 
 
Kyss Mathiz ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback