∞ Ego ∞

 
Någonting ni måste se är den här traliern! Den är sjukt bra och en av de bästa trailerna som jag någonsin har sett! Jag är så sjukt tagad för att se filmen att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ahhh blir galen vill bara se filmen nuuu! Men den kommer ut nästa år, 25 janurai :( Men det borde gå rätt fort ändå... för om två veckor (ca) åker jag till Thailand och sedan kommer jag hem den 5 januari och då är det bara 20 dagar kvar tills jag kan se den och det är ju inte så mycket egentligen. Men NI måste se trailern och sedan måste ni såklart se filmen - men den kommer ni att vilja se efter ni har sätt trailern!! Jag hoppas bara filmen kommer vara lika bra som traliern annars kommer jag att bli riktigt besviken...
 
 
Så vad tyckte ni om den, verkar den bra?
 
 
Kyss Mathiz ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback