∞ Wanted ~ Uggs ∞

Har slängt ihop ett snabbt litet colage (?) med uggs. Jag har precis kommit hem ifrån skolan och är super duper trött! Men snart ska jag på träning så jag får ta och vakna lite grann :) Sorry för den dåliga upptaderingen men sånt händer - särskilt nu när det bara är några veckor kvar tills jag åker till Thailand ( ca 3! ) Så nu måste jag börja göra lite tidsinställda inlägg woop woop!
Åhh jag skulle kunna döda för att få någon av de här skorna! Får väl ta och önska mig ett par Uggs i julklapp kanske... Vad ska ni önska er i julklapp?
 
 
Kyss Mathiz ♥

ebba

hej fin blogg! allt bra? kolla gärna min blogg

Svar: Jo allt är bra, tack du har också jätte fin blogg och bra är den också! :)
thebeautyfreakz.blogg.se

2012-11-28 @ 07:45:05
Hemsida/blogg: http://ebbabieberboman.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback