∞ Thailand ∞

Åhh ni förstår inte hur mycket jag längtar till när jag ska åka till Thailand! Jag ska åka den 15:de December, så det är ändå ganska snart. Jag och familjen ska vara där över jul och nyår och så kommer vi hem den 5:te Januari. Så vi är där i ca 3 veckor. Faktiskt första gången vi ska fira jul där, har ju varit i Thailand 100 tals gånger förut men aldrig över julen så det blir väl spännande! Åhh ska bli så skönt att få komma någonstans där det är varmare och bara få ligga på stranden i solen och mysa, det är verkligen livet. Det näst bästa när vi åker dit är att de 3 sista dagarna så är vi i Bangkok och då får Linus och jag välja lite julklappar som vi vill ha. Vilket gör att jag kommer stor handla på Victoria's secret och Forever 21 haha! Men det bästa är ju att få åka dit och bara umgås med familjen. 
 
Men eftersom jag blir borta i 3 vckor så får vi se hur det blir med upptaderingen, men jag ska försöka göra några tidsinställdainlägg innan jag åker så att det kommer minst ut 3 inlägg varje vecka jag är borta! (och självklart så ska jag försöka ta många bilder! )
 
Ska ni åka på semester över jul? Vart ska ni?
 
Kyss Mathiz ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback