∞ Thailand ∞

Sitter just nu på ett plan i ca 14 timmar påväg till Thailand! Åhh gud som jag har längtat, vill bara kliva ur de här obekväma flygstolen och gå och lägga mig på en varm strand eller något. Det är det jobbigaste när man ska till Thailand - att behöva åka flygplan så himla långt! Det är itne för att jag är flygrädd eller lätt åksjuk utan det blir bara allmänt jobbigt att inte direkt kunna röra sig fritt på 14 timmar. Men ska kanske försöka sova lite? Då brukar ju tiden gå lite fortare... Ville bara säga att jag nu var på väg till Thailand och lite fler inlägg och bilder ifrån det ställerna vi är på kommer senare under de här veckorna som jag ska vara i Thailand - jag har ju somsagt gjort några tidsinställda inlägg sedan förut som kommer upp på bloggen. Så kika in här lite då och då för att se vilka ställen i Thailand jag bor på! Och jaaa, det kommer bilder - dock inte mina egna det kommer jag ladda upp på datorn när jag kommer hem sen!
 
Hoppas ni får ett härligt och super mysigt jul lov!
 
Kyss Mathiz ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback