∞ Snöstorm ∞

Som alla redan vet så har det ju varit värsta snöstormen idag, och alla bussarna blev inställda och skit. Det började med att jag fick ett sms av min söta Emilia att hon hade hört på radion att det var sjukt många skolor som hade blivit inställda pga vädret. Så jag och Linus (min bror) kolla på SL appen ifall det var några bussar som gick, men nepp alla var inställda. Okej att 806 är inställd för den går liksom inte under hela dagen. Den slutar att gå efter 9 och börjar att gå igen kl 14.50. Men till och med 807 var inställd och allt. Så vi trodde att vi skulle få vara hemma, men sedan kom åran granne som har en son som går i våran skola och frågade om vi ville ha skjuts till skolan. Så då skulle vi få skjuts, men nepp det givk inte heller för det var för mycket snö så bilen kom inte ut. Så vi fick helt enkelt plugga hemma idag. Det var rätt skönt faktiskt - man får så himmla mycket mer gjort när man är hemma! Sen kom Kajsa och vi (Jag och Linus) 3 gick sedan till McDonalds och åt lunch. Helt ärligt talat trodde vi att vi skulle dö påvägen dit, det var verkligen iskallt och vi hade snö upp till knäna! Så när vi till slut lyckades komma hem så satte vi på bastun och bastade lite. Så min dag har faktiskt varit liiite bra i alla fall :)
Vi får se om det blir någon skola imorgon!
 
Haha hur har eran dag varit?
 
Kyss Mathiz 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback