∞ Now Is Good ∞

Tumblr_md7tt6xcxw1rh0pkqo1_500_large
Voor_ik_doodga_47042319_st_2_s-high_c_large
NI bara MÅSTE se den här filmen! Jag hittade den igår ( på Movie2k ) och jag älskar den! Det är en av de sorligaste fimlerna jag har sett och jag grät som en liten gris på slutet men, men! Det handlar om en tjej som har fått cancer och att hon vill hinna göra så mycket som möjligt innan hon dör, så hon gör en lista med en massa dumma saker. Sen så träffar hon en kille som får henne att må bättre och hon börjar må bättre utav han. Resten kan jag inte skriva om för då förstör jag hela filmen. Men även om det var den sorligaste film jag sett ( jag menar jag grät inte till Titanic men jag grät åt den här hihi ) så är det även en av de bästa filmerna jag har sett och det är min nya favorit film!
 
( Direkt länk till filmen! )
Kyss Mathiz 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback